sobota, 28 stycznia 2017

Rozdanie z lakierami Vinylux

Tym razem mam dla Was zestaw z lakierami Vinylux. Dostałam ten zestaw na spotkaniu blogerek w Krakowie. Z racji zawodu, tego, że cały dzień czasem przesiedzę w rękawiczkach oraz często myję i dezynfekuje ręce, lakiery inne niż hybrydowe nie zdają u mnie egzaminu. Nie chciałabym jednak by ten zestaw się zmarnował. Po uzgodnieniu z Panią Martą reprezentującą markę uznałyśmy, że przekażemy ten zestaw dalej.


Rozdanie trwa od dzisiaj czyli 28.01.2017 do 28,02,2017

Co trzeba zrobić by wziąć udział w rozdaniu?

1.Trzeba być publicznym obserwatorem mojego bloga
2.Wyrazić chęć wzięcia udziału w rozdaniu w komentarzu
3.Polubić mój profil na facebooku
4.Polubić na facebooku profil Ekert Nails
5.W dowolny sposób udostępnić informację o rozdaniu( Instagram, Facebook, Info na blogu)
6.Napisać jaki jest Twój sposób na ładne paznokcie- na tej podstawie wybiorę do kogo wyślę zestaw



REGULAMIN
1.Ponoszę koszty wysyłki dla wybranej osoby
2.Do rozdania można zgłosić się tylko raz
3.Paczkę wysyłam tylko na terenie Polski
4.Rozdanie trwa od 28.01.2017 do 28,02,2017
5.Wyniki ogłoszone będą do 10.03.2017
6.Sponsorem nagrody jest Ekert Nails.

Zapraszam :)

6 komentarzy:

  1. obs-Magdalena B
    FB profile-Magdalena Bła
    udostępniam-https://plus.google.com/u/0/108943940629135319339
    Moje paznokcie ładnie wyglądają ponieważ mam na nich żele lub hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym posłaniem dalej, chętnie skorzystam. Tym bardziej, że odcień czerwieni przepiękny :)
    Obserwuję na FB jako Barbara P.
    Mój sposób na piękne paznokcie stale jest modyfikowany. Niemniej bardzo dobrze się u mnie sprawdza manicure japoński. Zawdzięczam mu mocne paznokcie i idealnie gładkie skórki. Wcieranie pasty i polerowanie pudrem okazało się strzałem w dziesiątkę. A używam zestawu dopiero od dwóch miesięcy z częstotliwością co 2-3 tygodnie. Wcześniej miałam spory problem z rozdwajającą i kruszącą się płytką, więc zmiana jest znacząca. Mały udział ma w niej też odżywka Bielendy, którą mam w kosmetyczce od pół roku i to jej zawdzięczam pierwsze objawy wzmocnienia płytki. Nie zapominam też o systematycznym kremowaniu dłoni produktami z masłem shea, co ma szczególne znaczenie w przypadku kondycji skórek.
    Udost. na FB: https://www.facebook.com/anita.barbara.37/posts/542016949330289?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje i lubię jako: Ola Grudzień
    Udostępniłam post: https://plus.google.com/101847224754205832736/posts/4NTDear8Hg4?sfc=false
    Ja olejuje moje paznokcie, aby były ładniejsze :) Używam olejku ze słodkich migdałów pomieszanego z arganowym. Olejki przelałam do zużytego opakowania po błyszczyku, to świetna i łatwa metoda na aplikację. efekty są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako: Nadia
    Lubię obie strony na Fb jako: Malinowy Skarbiec
    Baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    Odpowiedź: Mój sprawdzony sposób na mocne, zdrowe paznokcie to sok z cytryny i oliwa z oliwek. Kilka kropel soku, a do tego łyżka oliwy. Taką mieszankę wsmarowuje w paznokcie i skórki. Zostawiam na kilka minut po czym idę umyć ręce. Szybkie, łatwe i proste. Gdy jednak zabraknie mi oliwy z oliwek to dodaje do soku z cytryny trochę soli. Wychodzi wtedy taki lekki peeling, który nakładam na paznokcie i zostawiam na kilka minut. Aby mieć piękne paznokcie również trzeba zadbać o siebie od środka. Czyli wszelkie witaminki w tabletkach itd są tu bardzo mile widziane. Nie dość, że wzmacniają cały organizm to także dobrze wpływają na włosy i oczywiście na paznokcie. Dodatkowo przed pomalowaniem smaruję paznokcie olejkiem wzmacniającym. Czekam jakieś 20 min i go zmywam. Przed pomalowaniem paznokci maluje je najpierw diamentową bazą. Najbardziej lubię tą z Indigo, bo widać, że paznokcie nie są wtedy tak zniszczone.

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję rudy włos
    FB Kasia S
    baner http://rudywlos.blogspot.com/search/label/banery
    Staram się do sprzątania chemią oraz mycia naczyń używać rękawic, bardzo mi to niszczy paznokcie i skórki. Dodatkowo 2 razy w tygodniu robię peeling, wcieram oliwkę. A co chyba najważniejsze noszę zimą rękawiczki. Gdy tego nie zrobię a jest mróz moje skórki wyglądają koszmarnie przez kilka dni, a paznokcie są bardzo wrażliwe.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...